Prelegenci

  • Bartosz

    Bartosz Bilicki

    fb twitter linkedin

    Product manager w Merixstudio z ponad 8 letnim doświadczeniem w branży web / edu. Specjalizuje się w nowych technologiach webowych. Aktualnie współtworzy m.in. responsywne aplikacje edukacyjne dla nowojorskiej uczelni Juilliard School oraz odpowiada za wdrażanie gamifikacji w produktach zewnętrznych i wewnętrznych Merixstudio.

  • Anna

    Anna Gruszka

    Anna Gruszka pełni funkcję Chief Digital Officera w spółkach IPG Mediabrands (Universal McCann, Initiative, Prezes Reprise Media). Prelegentka wielu konferencji branżowych, m. in. Forum IAB. Członek jury IAB MIXX Awards. Jest absolwentką UW, IBL i ISP Polskiej Akademii Nauk. Wcześniej dyrektor strategiczna, zarządzająca i wiceprezes Codemedia SA oraz digital manager w HAVAS Media.

  • Maciej

    Maciej Kołek

    fb twitter linkedin

    Od zawsze związany z IT - swoją pierwszą klawiaturę miałem już w wózku dziecięcym. Na początku backendowiec, obecnie na codzień programuję aplikacje mobilne na platformę iOS w gdańskim oddziale firmy GetResponse dla klientów firmy z całego świata. Po godzinach jako konsultant doradzam startupom w zakresie rozwiązań mobilnych oraz webowych. Pomagam w wyborze technologii, pomagam rozwiązywać problemy związane z UI/UX w aplikacjach mobilnych. W wolnym czasie uczę o interfejsach na platformie iOS oraz rozwijam csgotraders.net - stronę opartą na Ruby on Rails z bazą 420.000 zarejestrowanych użytkowników.

  • Artur

    Artur Kurasiński

    fb twitter linkedin

    Współtwórca MUSE (yourmuse.io - narzędzia dla wideo content marketingu). Przedsiębiorca skupiony na wspieraniu i inwestowaniu w projekty technologiczne na wczesnym etapie rozwoju. Mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery (dla najlepszych polskich startupów).

  • Roman

    Roman Łoziński

    fb twitter linkedin

    Marketing Strategy Director w Deloitte. W ciągu ostatnich sześciu lat świadczył usługi dla takich marek, jak Coca-Cola, LG Electronics, Heineken, Volkswagen, Play, VOX i Nutricia. Jego projekty były nagradzane w konkursach Effie i KTR, a także Cannes Lions w kategorii Innowacje. Pracę w agencji łączy z działalnością edukacyjną, prowadząc zajęcia w Szkole Strategii Marki i Szkole Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, a także na podyplomowych studiach Psychologia Reklamy na UW. W ostatnich latach zasiadał też w jury konkursów Effie i Eurobest Young Planners. Prywatnie interesuje się psychologią i ekonomią behawioralną, wykorzystując wiedzę z tego zakresu w pracy zawodowej.

  • Norbert

    Norbert Mazur

    Norbert Mazur, Mobile Media Coordinator. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, autor pracy magisterskiej "Offline and online media planning". Od 5 lat związany z marketingiem mobilnym, gdzie swoje zamiłowanie do technologii przekłada na najlepsze strategie dla marek Allegro, Orange, Johnson&Johnson, BMW, LOT, Tesco czy Maspex Wadowice. W ramach zespołu Reprise Media edukuje rynek z marketingowego wykorzystania urządzeń przenośnych.

  • Monika

    Monika Mikowska

    fb twitter linkedin

    Współwłaścicielka agencji Mobee Dick, zajmującej się projektowaniem rozwiązań internetowych i mobilnych. Autorka popularnego bloga jestem.mobi. Specjalistka ds. mobile UX design. W branży interaktywnej od 12 lat. Zrealizowała projekty m.in. dla TUiR Warta, Empik, NIVEA Polska, Żabka Polska, Orange, Play, Getin Bank, Meritum Bank, BZ WBK, Raiffeisen Bank Polska, ING Bank Polska, Wirtualna Polska, Answear.com, Mars, TUI, PKP. Autorka cenionych raportów branżowych: “POLSKA.JEST.MOBI”, "BANK.JEST.MOBI", "Marketing mobilny w Polsce”, "Mobile Commerce w Polsce” i "Raport użyteczności mobilnych aplikacji bankowych”. Współautorka książek “E-marketing” oraz "Biblia e-biznesu 2". Wykładowca na AGH i WSE w Krakowie. Wykładowca i mentorka kierunku UX Design na SWPS w Katowicach. Orędowniczka idei 3P - Pięknych, Prostych i Praktycznych rozwiązań mobilnych.

  • Katarzyna

    Katarzyna Prus-Malinowska

    twitter linkedin

    Katarzyna Prus-Malinowska jest dyrektorem bankowości mobilnej i internetowej w Banku Zachodnim WBK. Odpowiada za strategię rozwoju bankowości internetowej i mobilnej, CX, UX, sprzedaż internetową, płatności mobilne. Wcześniej odpowiadała za digital marketing. Fanka nowych technologii, psychologii i europejskiego kina. Prowadzi warsztaty filmowe dla kobiet.

  • Paweł

    Paweł Tkaczyk

    fb twitter linkedin

    Prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.

  • Michał

    Michał Wawiórko

    fb linkedin

    Pasjonat nowoczesnych technologii i aplikacji mobilnych ułatwiających życie codzienne. Od 10 lat specjalizuje się w projektowaniu zaawansowanych rozwiązań IT w obszarze skutecznej komunikacji na styku biznes – klient. Jako Business Development Manager w firmie Outsourcing Partner, nieustannie poszukuje ciekawych i efektywnych rozwiązań usprawniających komunikację. Coraz częściej zadaje sobie pytanie dlaczego? zamiast jak? co prowadzi ku bardziej innowacyjnemu podejściu względem otaczającej go rzeczywistości. Michał jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Poza pracą zawodową interesuje się mindfulness oraz rozwojem duchowym.

  • Michał

    Michał Wicinski

    twitter linkedin

    Michał Wiciński pracuje na stanowisku Search Quality Strategist w Google i chroni użytkowników wyszukiwarki poprzez zwalczanie spamu w wynikach wyszukiwania. Poza ochroną użytkowników przed nadużyciami, Michał odpowiada za edukację webmasterów w zakresie narzędzi i zasobów udostępnionych przez Google służących do tworzenia, zarządzania i zabezpieczania treści w sieci. Regularnie odpowiada na pytania na Polskim Forum dla Webmasterów Google. Przed objęciem aktualnego stanowiska, Michał pracował jako specjalista SEO/SEM.

  • Mohammed

    Mohammed Aboul-Magd

    linkedin

    Mohammed jest Product Managerem w firmie Akamai Technologies, odpowiedzialny za rozwój zaawansowanych modułów (np. Image Manager) oraz za serię rozwiązań w chmurze, które znajdują zastosowanie w największych firmach z sektora handlu, mediów czy nowych technologii na całym świecie. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w takich firmach jak Signiant, czy IBM na stanowiskach kierowniczych, obejmujących obszar inżynierii i zarządzania produktem. Pełnił również funkcję dyrektora działu komunikacji największego międzynarodowego eventu odbywającego się w Kanadzie "Engineers Without Borders National Conference" w 2012 roku. Mohammed jest wszechstronnym, zorientowanym na wyniki liderem, dla którego klienci i ich potrzeby, zawsze stawiane są na pierwszym miejscu. Dzięki specjalistycznemu podejściu do doświadczeń związanych z produktem, Mohammedowi udało się zbudować i wprowadzić na rynek produkt, który z powodzeniem jest wykorzystywany w handlu, mediach czy najnowszych technologiach.

  • Mateusz

    Mateusz Biliński

    fb twitter linkedin

    Fascynat technologii mobilnych od czasów Zaurusa SL-5500. W Niebezpieczniku badacz, trener, pentester. Jeden z pierwszych posiadaczy certyfikatu CompTIA iOS Mobile App Security+. Współtworzył oprogramowanie stacji bazowych LTE w firmach Motorola i Nokia Siemens Networks. Mobility Manager w Lizard Mobile, gdzie na co dzień dotyka procesu twórczego na każdym etapie, od koncepcji po wdrożenia. Jako Chief Customer Development Machinist w Offerbi, pomaga mobilnym zespołom sprzedażowym zaoszczędzić tysiące godzin każdego dnia.

  • Maciej

    Maciej Budzich

    fb twitter linkedin

    Autor bloga o mediach, marketingu i internecie – mediafun.pl. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych. Nadal nie wie czy reklama kłamie.

  • Monika

    Monika Czaplicka

    fb twitter linkedin

    W branży social media od 10 lat. Pra­cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien­tów. Pro­wa­dzi fan­page “Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debi­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształ­ce­nie socjo­lo­giczne, zdo­byte w trak­cie stu­diów w Insty­tu­cie Socjo­lo­gii UW, umoż­li­wia jej ana­li­zo­wa­nie danych i obser­wo­wa­nie sieci z cie­ka­wej per­spek­tywy.

  • Natalia

    Natalia Hatalska

    fb twitter linkedin

    Analityk trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania.Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer.Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

  • Kamil

    Kamil Kozieł

    Skromnie sypia, bo robi dużo prezentacji. Posiada niewytłumaczalny talent do przyciągania bystrych ludzi, interdyscyplinarnych projektów i niskich budżetów. Auto-destrukcyjne ciągoty skłoniły go do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do napisania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się jak ktoś nazywa go kołczem. Uwielbia animację, komedię, a na imprezach rozmawia o konstrukcjach storytellingowych. O swoich przemyśleniach informuje świat na blogu: kamilkoziel.pl. Założyciel IT School i PrezART oraz partner w Stand-up Polska i ORA-600.

  • Kuba

    Kuba Kulesza

    UX Designer w Studiu EDISONDA. Od 5-ciu lat pomaga organizacjom rozwijać oraz podościć użyteczność tworzonych produktów. Współpracował między innymi z Autodesk, ING, Etihad i AirBerlin. Obecnie, od blisko 2 lat zaangażowany w projekt WINGU - platformy IoT ułątwiającej zarządzanie siecią beaconów. Rozwiązanie zostało wdrożone w Niemczech. Oprócz tego Kuba jest aktywnym wykładowcą. Prowadzi zajęcia na AGH, Akademii Sztuk Pięknych oraz na Uniwersytecie Jagiellońskim.

  • Paweł

    Paweł Sala

    fb linkedin

    Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail. Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 70 000 marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Co miesiąc publikuje także w takich czasopismach oraz serwisach branżowych.Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.

  • Szymon

    Szymon Słowik

    fb twitter linkedin

    Współzałożyciel firmy Takaoto specjalizującej się w tematyce audytów SEO i UX, oferującej usługi analityczne, projektowe oraz działania z zakresu inbound marketingu. Specjalizuje się w tematyce SEO, content marketingu i analityki. Chętnie dzieli się doświadczeniem edukując zarówno klientów, jak i początkujących marketerów oraz studentów. Wykładowca dwóch kierunków na studiach podyplomowych WH AGH. Współtwórca i pierwszy naczelny serwisu MarketingMobilny.pl. Regularnie publikuje na szymonslowik.pl, takaoto.pro oraz na łamach prasy branżowej (m.in. Marketer+, Online Marketing Polska, Magazyn eHandel).

  • Tomasz

    Tomasz Soluch

    linkedin

    Współtwórca marki ISA (Institute of Sensory Analysis). Odpowiada za dział badawczy realizujący badania marketingowe i rozwojowe. Ukończył studia podyplomowe realizowane na UW: Badania Rynku i Społeczne. Prowadzi szkolenia i warsztaty na temat zastosowania eye trackingu w badaniach marketingowych i naukowych. Współorganizator i prelegent Polskiej Konferencji Eye trackingowej. Autor publikacji naukowych i popularnonaukowych. Zrealizował projekty m.in. dla: Orange, BMW, mBank, Avans, Media Expert, K-Consult, Ceramika Paradyż i wiele innych.

  • Tomek

    Tomek Wesołowski

    fb linkedin

    W branży internetowej działa od ponad 15 lat, m.in. jako założyciel i dyrektor zarządzający Empathy Internet Software House, a następnie członek zarządu w Grupie Unity (odpowiedzialny za pion marketingu i komunikacji oraz HR). Obecnie jako CEO firmy 2040.io zaangażowany jest w projekt budowy inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward. Współtworzył społeczność profesjonalistów będąc w latach 2007-2009 Członkiem Zarządu spółki PROFEO powstałej z inicjatywy Grupy Pracuj. Jest pomysłodawcą cyklu barcampów technologicznych Techcamp, współtwórcą Klubu Dyrektorów Ecommerce skupiającego ponad 200 kluczowych osób z branży e-commerce w Polsce oraz twórcą Akademii Empathy, realizującej cykl branżowych wydarzeń edukacyjnych.

  • Rahim

    Rahim Blak

    fb twitter linkedin

    CEO i współzałożyciel click community - agencji social media oraz platformy aplikacji click apps. Koncentruje się na marketingu społecznościowym ze szczególnym naciskiem na social commerce i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SaaS. Najnowszy startup edrone pozycjonuje jako "Pierwszy CRM dla e-commerce". Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, jest członkiem rady przedsiębiorców ASP w Krakowie, prowadzi zajęcia z e-marketingu i social media na MBA w Łodzi, Prelegent wielu konferencji. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką. Jego życiową pasją jest ciągłe wychodzenie ze strefy komfortu, because “life begins at the end of your comfort zone”.

  • Piotr

    Piotr Chojnacki

    fb twitter linkedin

    Od początku kariery związany z social mediami, obecnie skupia się na strategicznym planowaniu mediów dla klientów agencji i e-commerce; poza pracą entuzjasta gotowania, technologii, a także amator fotografii, który swoje zdjęcia wrzuca na Instagram.

  • Michał

    Michał Górecki

    fb twitter linkedin

    Współwłaściciel firmy odzieżowej koszulkowo.com oraz serwisu clouto.com. Bloger (michalgorecki.pl). Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka (dziś VML Poland), wcześniej zajmował się social mediami i e-commercem. W agencjach zajmował się przede wszystkim strategiami społecznościowymi oraz nowym biznesem. Współtworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nadzorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, czy Nivea. Fascynat nowych mediów, gadżetów i work-life balance. To ostatnie wychodzi mu najlepiej - ma trójkę dzieci.

  • Artur

    Artur Jabłoński

    fb twitter linkedin

    Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”. Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

  • Ernest

    Ernest Jakubowski

    fb twitter linkedin

    CTO w firmie Mobter. Od 10 lat związany z technologiami mobilnymi. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od systemu operacyjnego iOS w dniu jego premiery w 2008 roku a następnie z systemem Android. Od 2012 związany z rozwojem mobilnych systemów bankowych, wcześniej jako developer, następnie jako Team Leader a obecnie CTO.

  • Karol

    Karol Kalisz

    twitter linkedin

    Pracuje w SAP SE od ponad 12 lat, obecnie biorąc odpowiedzialność za kierowanie programami w dziale Internetu Rzeczy oraz produktami SAP Leonardo. Wykłada na konferencjach w tematach IoT, Big Data oraz technik pisania i testowania oprogramowania. Mimo swojej nietechnicznej roli nadal stara się rozwijać wiedze techniczna i nie boi się kodu źródłowego, szczególnie w technologii Java Script, Java oraz Web UI HTML/CSS. Do 2015 pracował w różnych rolach w dziale programowania oraz zajmował się projektami najnowszych aplikacji do analizy oraz wizualizacji danych z rodziny SAP BusinessObjects oraz SAP Lumira. Studiował Informatykę i Ekonomie na Uniwersytecie w Wurzburgu, Niemcy gdzie również uzyskał tytuł Executive Master of Business Administration (MBA).

  • Jerzy

    Jerzy Kufel

    fb twitter linkedin

    Właściciel i CEO w Iteo. Digital Product Agency oraz współwłaściciel firmy Net-o-logy. Przedsiębiorca z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży IT i nowych technologii. W trakcie swojej kariery zawodowej zaangażowany w ponad 500 różnorodnych projektów informatycznych. Od 5 lat ściśle związany z tworzeniem aplikacji mobilnych i internetowych od A do Z, dla startupów z całego świata i międzynarodowych korporacji m.in. Deloitte, Itaka, KIA, Benefit Systems, Mars czy Rossmann. Zapalony narciarz, kierowca rajdowy w kategorii senior-amator. Fan innowacyjnych technologii, chałwy i rumianku.

  • Michał

    Michał Macierzyński

    fb twitter linkedin

    Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Bank Polski. Doktor nauk ekonomicznych. Od wielu lat związany z bankowością i nowoczesnymi technologiami. W PKO Banku Polskim odpowiedzialny za rozwój bankowości i płatności mobilnych oraz projekty związane z cyfryzacją państwa. Wcześniej jako dyrektor Biura Innowacji odpowiedzialny za całościową rewitalizację Szkolnych Kas Oszczędności, a także wprowadzenie kompleksowej oferty PKO Junior – pierwszego w Polsce konta i karty płatniczej dla dzieci poniżej 13 roku życia. Zainicjował wdrożenie i uruchomił projekt płatności mobilnych IKO. Autor licznych raportów, analiz, publikacji naukowych i artykułów prasowych na temat bankowości.

  • Krzysztof

    Krzysztof Marzec

    fb twitter linkedin

    Absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i wydawnictw z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Kieruje DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

  • Monika

    Monika Mikowska

    fb twitter linkedin

    Współwłaścicielka agencji Mobee Dick, zajmującej się projektowaniem rozwiązań internetowych i mobilnych. Autorka popularnego bloga jestem.mobi. Specjalistka ds. mobile UX design. W branży interaktywnej od 12 lat. Zrealizowała projekty m.in. dla TUiR Warta, Empik, NIVEA Polska, Żabka Polska, Orange, Play, Getin Bank, Meritum Bank, BZ WBK, Raiffeisen Bank Polska, ING Bank Polska, Wirtualna Polska, Answear.com, Mars, TUI, PKP. Autorka cenionych raportów branżowych: “POLSKA.JEST.MOBI”, "BANK.JEST.MOBI", "Marketing mobilny w Polsce”, "Mobile Commerce w Polsce” i "Raport użyteczności mobilnych aplikacji bankowych”. Współautorka książek “E-marketing” oraz "Biblia e-biznesu 2". Wykładowca na AGH i WSE w Krakowie. Wykładowca i mentorka kierunku UX Design na SWPS w Katowicach. Orędowniczka idei 3P - Pięknych, Prostych i Praktycznych rozwiązań mobilnych.

  • Andrzej

    Andrzej Ogonowski

    fb twitter linkedin

    Od 2006 roku związany z firmą ComVision, początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.

  • Michał

    Michał Pogorzelski

    fb linkedin

    Ekspert ds. bankowości mobilnej w PKO Banku Polskim. Związany z branżą internetową od blisko 10 lat. Przed rozpoczęciem pracy w Banku pracował w kilku agencjach interaktywnych. Współpracował również z Narodowym Instytutem Audiowizualnym. W PKO Banku Polskim odpowiedzialny za projektowanie UI/UX aplikacji mobilnej IKO. Osobiście analizuje, wymyśla, konsultuje, negocjuje i rysuje rozwiązania, które są następnie realizowane w aplikacji IKO i udostępniane klientom Banku. Nie wyobraża sobie pracy bez rysowania, słuchania i rozmowy. Na co dzień spokojny, zrównoważony i bezkonfliktowy tata trójki dzieci :-)

  • Vitaliy

    Vitaliy Rudnytskiy

    twitter linkedin

    W zespole Developer Relations w firmie SAP jest odpowiedzialny za Europę Środkowo-Wschodnią. W centrum zainteresowań: technologie mobilne, rozwiązania Big Data i Fast Data, analityka oraz wizualizacja zbiorów danych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej i studiów podyplomowych na SGH. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant technologiczny najpierw w Polsce, potem w USA w Dolinie Krzemowej. Autor artykułów, blogger, prelegent na konferencjach po obu stronach Atlantyku. W latach 2010-2014 wybrany do grupy SAP Mentors – osób uznawanych za najbardziej wpływowe w społeczności technologicznej SAP. Od kilku lat z powrotem w Polsce, mieszka we Wrocławiu i oddaje się pasji kolekcjonowania starych grafik tego ukochanego miasta.

  • Michał

    Michał Sękara

    Co-founder agencji interaktywnej Ivision.pl. Z branżą IT związany od ponad 10 lat. Obecnie z powodzeniem koordynuje prace zespołu, zarządzając dużymi, międzynarodowymi projektami. Nadzorował realizację projektów dla takich marek jak: Valvex, Subaru Polska, Concept Music Art, Ista, AniaStarmach.pl. Perfekcjonista, który docenia rozwiązania dopracowane w każdym calu i cechujące się wysoką jakością. Prywatnie zwolennik filozofii Kaizen i miłośnik wspinaczki.

  • Tomasz

    Tomasz Szulkowski

    fb linkedin

    Praktyk w zakresie mobile marketingu z ponad 4 letnim doświadczeniem w realizacji kampanii z wykorzystaniem niestandardowych form displayowych, geolokalizacji, zasobów big data, platform RTB i działań niestandardowych. Zrealizował kilkaset kampanii mobilnych bazując na zasobach operatorów GSM oraz polskich i globalnych dostawców. Karieręw mediach rozpoczął w 1995 w branży początkowo w branży OOH, później prasa [Komputer Świat, Forbes, Polityka], aby w 2009 wejść do świata online [Grupa o2]. W 2012 współtworzył jedną z pierwszych agencji marketingu mobilnego Mobehave. Od maja 2016 Head of Mobext Polska [w ramach Havas Media Gruoup].

  • Maciej

    Maciej Szwed

    linkedin

    Maciej Szwed - Head of Design w Miquido Ekspert z ponad 7-letnim doświadczeniem w dziedzinach: User Experience, motion design, prototypowaniu i animacji. Dobrze zorganizowany szef działu graficznego w Miquido, na który składa się 8 doświadczonych i głodnych wiedzy specjalistów. Swój wolny czas przeznacza na dwie pasje: snowboard i motocykle.

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco! Śledź nas w social mediach oraz dołącz do newslettera. W ten sposób jako pierwszy otrzymasz informacje o rozpoczęciu przedsprzedaży biletów, zapisach na call for papers oraz zgłoszeniach do nagród Mobile Trends Awards!

  • fb
  • twitter
  • instagram
  • linkedIn
  • youtube