Program

Prezentacje są dostępne na stronie www.slideshare.net Prezentacja w postaci filmów video w późniejszym terminie na naszym kanale na YouTube.

  • registration
    08:00 - 09:00

    Rejestracja

  • start
    9:00 - 9:15

    Rozpoczęcie

  • prelegent
    9:15 - 9:45

    Mobilne motywacje. Jak interpretować zachowania konsumentów?

    Paweł Tkaczyk

    Google wprowadza osobne indeksy wyszukiwania dla użytkowników stacjonarnych i mobilnych. To pokazuje, że konsument używający urządzenia mobilnego i ten używający desktopu, zachowują się zupełnie inaczej – nawet jeśli są tą samą osobą. Co napędza mobilne motywacje?

  • prelegent
    9:50 - 10:20

    Trzy perspektywy mobile marketingu - agencja, klient, dostawca

    Norbert Mazur, Anna Gruszka

    Mobile nie jest jednorodną częścią digitalu. Badania pokazują dwucyfrowe wzrosty, ale każdy z graczy rynkowych widzi je inaczej. Pokażemy trzy perspektywy podejścia do mobile marketing’u : agencyjną - badawczą, kliencką i mediową

  • coffee
    10:20 - 11:00

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    11:00 - 11:30

    Mobile UX Unicorns

    Monika Mikowska

    Czym dziś zajmuje się tzw. UX designer? A czym zajmować się powinien? Garść inspiracji od praktyka branży mobile UX i lessons learned z projektów Mobee Dicka, które zostały odłożone do szuflady i nigdy nie ujrzały światła dziennego...

  • prelegent
    11:35 - 12:05

    Zrozumieć, spełnić oczekiwania, zachwycić

    Katarzyna Prus-Malinowska

    Skąd czerpać wiedzę o kliencie mobilnym? Jak przekuć tę wiedzę w nowe, pozytywne doświadczenia? Jak uzyskać efekt „wow”? Czyli kompleksowo o Customer Experience w mobile.

  • prelegent
    12:10 - 12:40

    Nienawidzisz VR? Poczekaj, dam Ci powody

    Artur Kurasiński

    Dlaczego VR, AR i MR nie są tylko pustymi marketingowymi hasełkami ale dojrzałą technologią, która ratuje życie, sprzedaje domy, leczy i po prostu bawi? Pomogę Ci zrozumieć dlaczego to jest skok w przyszłość dla całej ludzkości

  • dinner
    12:40 - 13:40

    Obiad

  • prelegent
    13:40 - 14:10

    Trendy w wynikach wyszukiwania Google na urządzeniach mobilnych

    Michał Wicinski

    Widoczność twojej strony w wynikach wyszukiwania Google zależy od treści oferowanych użytkownikom, zastosowaniu technologii przyjaznych dla urządzeń mobilnych oraz dobrych praktyk bezpieczeństwa.

  • prelegent
    14:15 - 14:45

    Czy to już koniec natywnych aplikacji mobilnych? Co wiemy o Mobile Web i Progressive Web Apps?

    Bartosz Bilicki

    Aplikacje progresywne zdobywają coraz szerze grono zwolenników. Czy nadal opłaca się inwestowanie w aplikacje natywne jeśli ponad połowa ruchu na stronach www pochodzi z mobile? A może warto rozważyć PWA jako kolejny kanał komunikacji z użytkownikiem?

  • prelegent
    14:50 - 15:20

    Od U do Z - jaka powinna być Twoja aplikacja na platformie iOS?

    Maciej Kołek

    Tworzysz aplikację mobilną na platformę iOS i szukasz sposobów na to, by Twoja aplikacja była bardziej konkurencyjna w AppStore? Zanurzmy się w świat funkcji platformy iOS które Twoja aplikacja powinna posiadać.

  • coffee
    15:20 - 15:45

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    15:45 - 16:15

    Braterstwo broni

    Roman Łoziński

    Co zrobić kiedy pensje już nie mogą rosnąc, a pracy jest coraz więcej? Skąd się bierze dbałość o szczegóły i siła, by docisnąć projekt.

  • prelegent
    16:20 - 16:50

    Potencjał związany z konwersacyjnym interfejsem użytkownika

    Michał Wawiórko

    Obecnie technologia stała się na tyle dojrzała, aby móc implementować konwersacyjne aplikacje, które wychodzą na przeciw oczekiwaniom użytkowników i wprowadzają nową jakość w świecie mobile. Czy jesteś gotowy na taką rewolucję?

  • closing
    16:50 - 17:00

    Zakończenie

  • gala
    19:00 - 21:00

    Gala Mobile Trends Awards (dress code: strój koktailowy)

  • party
    21:00 - 01:00

    Norbsoft Networking Party

  • start
    9:30 - 9:40

    Rozpoczęcie

  • prelegent
    9:40 - 10:10

    Jak projektować skuteczną komunikację email marketingową?

    Paweł Sala

    Chcesz wiedzieć jak sprawić by Twoje maile już nigdy nie były traktowane jako spam, a po każdej wysyłce zanotujesz silny wzrost sprzedaży? Poznaj priorytety jakimi powinieneś się kierować. Skuteczna komunikacja e-mail marketingowa to nie tylko piękny layout czy staranny dobór kolorów przycisków Call To Action. To o czym powinieneś myśleć od początku to przede wszystkim konwersja. To jej musisz podporządkować całą swoją strategię. Dlatego w mojej prelekcji wyjaśnię, czym jest CONVERSION CENTERED DESIGN i jak możesz to zastosować w swoim biznesie.

  • prelegent
    10:15 - 10:45

    Nadchodząca zmiana na rynku oprogramowania

    Tomek Wesołowski

    W jaki sposób rozwój interfejsów konwersacyjnych, botów i sztucznej inteligencji wpłynie na to jak będziemy korzystać z naszych urządzeń mobilnych w przyszłości?

  • coffee
    10:45 - 11:25

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    11:25 - 11:55

    Pegaz, brudna krowa i inne fantastyczne zwierzęta

    Mateusz Biliński

    Historia o tym jak zwykłe i niezwykłe bestie wpływają na tych wszystkich, którzy dotykają swoich ekranów i szukają emoji każdego dnia. Czy należy się ich bać i czy je karmić? Kęsy informacji ze współczesnego świata bezpieczeństwa.

  • prelegent
    12:00 - 12:30

    SEO z uwzględnieniem mobile - poznaj najważniejsze różnice

    Szymon Słowik

    SEO na mobile w wielu obszarach różni się od tego klasycznego. Dowiedz się, czego Google oczekuje od marketerów i developerów w tym zakresie i skuteczniej pozyskuj ruch z wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych.

  • prelegent
    12:35 - 13:05

    Aplikacja mobilna dopasowana do wzroku konsumenta

    Tomasz Soluch

    Praktyczne zastosowania pomiaru eye trackingowego w tworzeniu aplikacji mobilnej. Jak ekspozycja treści wpływa na sposób interakcji z aplikacją? W jaki sposób postrzegamy komunikaty marketingowe?

  • dinner
    13:05 - 14:05

    Obiad

  • prelegent
    14:05 - 14:35

    Mobilna obsługa klienta w social media - czy robisz to dobrze?

    Monika Czaplicka

    152% - to liczba komórek w porównaniu do populacji w Polsce. Co prawda "tylko" 10 milionów Polaków i Polek korzysta z urządzeń mobilnych do surfowania po social mediach (we are social 2016), ale ta liczba na pewno będzie rosła. Czy jesteś na to gotowy? Czy potrafisz oferować odpowiednią obsługę klienta dla swoich klientów?

  • prelegent
    14:40 - 15:10

    Obrazy są warte więcej niż tysiąc słów: Wpływ obrazów na doświadczenia w mobile [prelekcja w j. angielskim]

    Mohammed Aboul-Magd

    Podczas konferencji, Akamai przedstawi jeden z najpopularniejszych produktów używanych wśród klientów E-commerce oraz przez klientów z innych sektorów, którzy widzą wyzwania, które stoją przed nimi jeśli chodzi o optymalne zarządzanie obrazkami w sieci.

  • prelegent
    15:15 - 15:45

    O przepalaniu budżetu reklamowego

    Kamil Kozieł

    8 sekund uwagi. Po taką gwarantowaną nagrodę możesz się zgłosić w zamian za tygodnie pracy nad filmem, animacją czy inną kreacją promującą Twój produkt lub markę. Średnio po tym czasie widz znudzi się średnią produkcją i pójdzie nagradzać kogoś innego. Chyba, że produkcja nie jest średnia i zdoła ów widza zaskoczyć. Albo rozśmieszyć. Albo zaciekawić. Albo wszystko na raz. Opowiem o tym, jak takie zrobić.

  • coffee
    15:45 - 16:00

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    16:00 - 16:30

    Porzeczywistość. Najważniejsze trendy w 2017 i dalej.

    Natalia Hatalska

  • prelegent
    16:35 - 17:05

    Internet Rzeczy to system, a ja opowiem Ci jak go zaprojektować.

    Kuba Kulesza

    Internet Rzeczy to hasło, które pojawia się coraz częściej w świadomości użytkowników. W swojej prezentacji opowiem w jaki sposób projektować tego typu rozwiązania oraz gdzie znajdują się szanse i zagrożenia z tym związane.

  • prelegent
    17:10 - 17:40

    Myśleć niestandardowo czyli jak zarazić innych swoim pomysłem, ideą, produktem lub marką

    Maciej Budzich

  • closing
    17:40 - 17:50

    Zakończenie

  • party
    21:00 - 1:00

    Impreza integracyjna w klubie LOKAL (Rynek Główny 6)

  • start
    9:30 - 9:40

    Rozpoczęcie

  • prelegent
    9:40 - 10:10

    Mobile Ludzi i Internet Rzeczy: Status Zwiazku

    Karol Kalisz, Vitaliy Rudnytskiy

    Mobilne urządzenia są dzisiaj pierwszoplanowymi uczestnikami Internetu Rzeczy. Poczynając od komunikacji międzyludzkiej, zmierzając poprzez ludzko-maszynową podążymy do maszynowej. Rok 2017 przyniesie nowe wyznania i rozwiązania.

  • prelegent
    10:15 - 10:45

    Aplikacje "kupujemy" wzrokiem. Dlaczego motion design ratuje UX?

    Maciej Szwed

    Przygotowana prelekcja pozwoli uczestnikom Mobile Trends Conference przejść od podstawowych zasad i schematów projektowania ruchu w aplikacjach mobilnych do wyjątkowych rozwiązań, które często decydują o globalnym sukcesie.

  • coffee
    10:45 - 11:25

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    11:25 - 11:55

    Mobile AdWords i Analytics

    Krzysztof Marzec

    10 praktycznych analiz zachowań użytkowników z segmentów mobile/tablet vs. urządzenia stacjonarne pozwalające ich lepiej zrozumieć i ulepszyć własny przekaz i stronę.

  • prelegent
    12:00 - 12:30

    Mobilny savoir vivre w biznesie i prywatnie, czyli o dylematach komórkoholika

    Michał Górecki

    Urządzenia mobilne stają się powoli częścią nas samych - zarówno biznesowo jak i prywatnie. Jako osoba od nich uzależniona, opowiadam o tym gdzie i jakie granice sobie stawiać, oraz o tym czy istnieje jeszcze mobilny savoir vivre.

  • prelegent
    12:35 - 13:05

    Copywriting a aplikacje mobilne - od tekstu do instalacji

    Artur Jabłoński

    Jak wyróżnić swoją aplikację na tle innych, podobnych? Co decyduje o tym, że komunikacja niektórych projektów wzbudza zachwyt a obok pozostałych wszyscy przechodzą obojętnie? Na dobrych i złych przykładach omówię, w jaki sposób pisać o aplikacjach i w aplikacjach, by ludzie chcieli je instalować i z nich korzystać.

  • dinner
    13:05 - 14:05

    Obiad

  • prelegent
    14:05 - 14:35

    Kulisy projektów mobilnych. Naga prawda bez lukru i fikcji

    Jerzy Kufel

    O słodko-gorzkich aspektach tworzenia aplikacji mobilnych w Polsce i na świecie. Sinusoida nastrojów, agile & lean a realia fixed price, pre-engineering, wyzwania na 2017 i nie tylko

  • prelegent
    14:40 - 14:50

    CASE STUDY: Jak sprzedać ponad 50 000 biletów lotniczych tylko przez mobile? Case Study na przykładzie Wizz Air

    Piotr Chojnacki

    Wizz Air od wielu lat sprzedaje bilety online. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu komunikatów i wykorzystaniu narzędzi Facebook'a dokonaliśmy w ciągu 6 miesięcy 55 000 konwersji zakupowych przez mobile.

  • prelegent
    14:50 - 15:00

    CASE STUDY: Jak buduje się skuteczne aplikacje mobilne? Przykład Warta Mobile.

    Monika Mikowska

    Warta Mobile służy do mobilnej likwidacji szkód ubezpieczeniowych. Po roku funkcjonowania aplikacji na rynku, likwidowanych całkowicie przez telefon jest już 21% wszystkich szkód! W jaki sposób powstał projekt takiej aplikacji?

  • prelegent
    15:00 - 15:10

    CASE STUDY: SMS w owczej skórze.

    Andrzej Ogonowski

    SMS sprawdza się jako jedno z narzędzi komunikacji w sklepach on-line oraz off-line. Podczas prezentacji dowiesz się jak skutecznie komunikować się ze swoimi klientami on-line i off-line.

  • prelegent
    15:10 - 15:20

    CASE STUDY: Anna Starmach – ze szklanego ekranu do ekranu smartfona

    Michał Sękara

    W wystąpieniu przedstawimy jak w profesjonalny sposób zaprojektować serwis kulinarny z uwzględnieniem ciągle wzrastającej liczby użytkowników mobilnych – na przykładzie portalu Anny Starmach www.aniastarmach.pl.

  • prelegent
    15:20 - 15:30

    CASE STUDY: Komunikat we właściwym czasie, miejscu i... nastroju

    Tomasz Szulkowski

    Innowacyjna kampania dla marki RedBull z wykorzystaniem BigData i geolokalizacji. Dopasowanie komunikacji do prawdziwej potrzeby konsumenta. Ewolucja marki FMCG w optymalnym wykorzystaniu potencjału mobile.

  • coffee
    15:40 - 16:00

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    16:00 - 16:30

    Na co należy zwrócić uwagę podczas tworzenia bezpiecznych aplikacji mobilnych?

    Ernest Jakubowski

    Podczas prelekcji opowiemy o specyfice tworzenia bezpiecznych aplikacji mobilnych na przykładzie bankowości mobilnej dla Euro Bank.

  • prelegent
    16:35 - 17:05

    E-wolucja sprzedaży

    Rahim Blak

    Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i aplikacji mobilnych i to działa! Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na messengera mojego prywatnego profilu na facebooku :) Jak social media i mobile zmieniły sprzedaż bezpośrednią? Prezentacja zaczyna się od najbardziej tradycyjnych form aktywnej sprzedaży, po skalowanie i hackowanie sprzedaży produktów SaaS'owych przy użyciu najnowszych praktyk i technologii.

  • start
    17:05 - 17:25

    QUIZ wiedzy o mobile z nagrodami! Zainstaluj aplikację Kahoot!

  • closing
    17:25 - 17:30

    Zakończenie

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco! Śledź nas w social mediach oraz dołącz do newslettera. W ten sposób jako pierwszy otrzymasz informacje o rozpoczęciu przedsprzedaży biletów, zapisach na call for papers oraz zgłoszeniach do nagród Mobile Trends Awards!

  • fb
  • twitter
  • instagram
  • linkedIn
  • youtube