PRZEJDŹ NA STRONĘ AKTUALNEJ EDYCJI
MOBILE TRENDS CONFERENCE!
Program
Prezentacje są dostępne na stronie www.slideshare.net Prezentacja w postaci filmów video w późniejszym terminie na naszym kanale na YouTube.
-
08:00 - 09:00 Rejestracja
-
9:00 - 9:15 Rozpoczęcie
-
9:15 - 9:45 Mobilne motywacje. Jak interpretować zachowania konsumentów?
Google wprowadza osobne indeksy wyszukiwania dla użytkowników stacjonarnych i mobilnych. To pokazuje, że konsument używający urządzenia mobilnego i ten używający desktopu, zachowują się zupełnie inaczej – nawet jeśli są tą samą osobą. Co napędza mobilne motywacje?
-
9:50 - 10:20 Trzy perspektywy mobile marketingu - agencja, klient, dostawca
Mobile nie jest jednorodną częścią digitalu. Badania pokazują dwucyfrowe wzrosty, ale każdy z graczy rynkowych widzi je inaczej. Pokażemy trzy perspektywy podejścia do mobile marketing’u : agencyjną - badawczą, kliencką i mediową
-
10:20 - 11:00 Przerwa kawowa
-
11:00 - 11:30 Mobile UX Unicorns
Czym dziś zajmuje się tzw. UX designer? A czym zajmować się powinien? Garść inspiracji od praktyka branży mobile UX i lessons learned z projektów Mobee Dicka, które zostały odłożone do szuflady i nigdy nie ujrzały światła dziennego...
-
11:35 - 12:05 Zrozumieć, spełnić oczekiwania, zachwycić
Skąd czerpać wiedzę o kliencie mobilnym? Jak przekuć tę wiedzę w nowe, pozytywne doświadczenia? Jak uzyskać efekt „wow”? Czyli kompleksowo o Customer Experience w mobile.
-
12:10 - 12:40 Nienawidzisz VR? Poczekaj, dam Ci powody
Dlaczego VR, AR i MR nie są tylko pustymi marketingowymi hasełkami ale dojrzałą technologią, która ratuje życie, sprzedaje domy, leczy i po prostu bawi? Pomogę Ci zrozumieć dlaczego to jest skok w przyszłość dla całej ludzkości
-
12:40 - 13:40 Obiad
-
13:40 - 14:10 Trendy w wynikach wyszukiwania Google na urządzeniach mobilnych
Widoczność twojej strony w wynikach wyszukiwania Google zależy od treści oferowanych użytkownikom, zastosowaniu technologii przyjaznych dla urządzeń mobilnych oraz dobrych praktyk bezpieczeństwa.
-
14:15 - 14:45 Czy to już koniec natywnych aplikacji mobilnych? Co wiemy o Mobile Web i Progressive Web Apps?
Aplikacje progresywne zdobywają coraz szerze grono zwolenników. Czy nadal opłaca się inwestowanie w aplikacje natywne jeśli ponad połowa ruchu na stronach www pochodzi z mobile? A może warto rozważyć PWA jako kolejny kanał komunikacji z użytkownikiem?
-
14:50 - 15:20 Od U do Z - jaka powinna być Twoja aplikacja na platformie iOS?
Tworzysz aplikację mobilną na platformę iOS i szukasz sposobów na to, by Twoja aplikacja była bardziej konkurencyjna w AppStore? Zanurzmy się w świat funkcji platformy iOS które Twoja aplikacja powinna posiadać.
-
15:20 - 15:45 Przerwa kawowa
-
15:45 - 16:15 Braterstwo broni
Co zrobić kiedy pensje już nie mogą rosnąc, a pracy jest coraz więcej? Skąd się bierze dbałość o szczegóły i siła, by docisnąć projekt.
-
16:20 - 16:50 Potencjał związany z konwersacyjnym interfejsem użytkownika
Obecnie technologia stała się na tyle dojrzała, aby móc implementować konwersacyjne aplikacje, które wychodzą na przeciw oczekiwaniom użytkowników i wprowadzają nową jakość w świecie mobile. Czy jesteś gotowy na taką rewolucję?
-
16:50 - 17:00 Zakończenie
-
19:00 - 21:00 Gala Mobile Trends Awards (dress code: strój koktailowy)
-
21:00 - 01:00 Norbsoft Networking Party
-
9:30 - 9:40 Rozpoczęcie
-
9:40 - 10:10 Jak projektować skuteczną komunikację email marketingową?
Chcesz wiedzieć jak sprawić by Twoje maile już nigdy nie były traktowane jako spam, a po każdej wysyłce zanotujesz silny wzrost sprzedaży? Poznaj priorytety jakimi powinieneś się kierować. Skuteczna komunikacja e-mail marketingowa to nie tylko piękny layout czy staranny dobór kolorów przycisków Call To Action. To o czym powinieneś myśleć od początku to przede wszystkim konwersja. To jej musisz podporządkować całą swoją strategię. Dlatego w mojej prelekcji wyjaśnię, czym jest CONVERSION CENTERED DESIGN i jak możesz to zastosować w swoim biznesie.
-
10:15 - 10:45 Nadchodząca zmiana na rynku oprogramowania
W jaki sposób rozwój interfejsów konwersacyjnych, botów i sztucznej inteligencji wpłynie na to jak będziemy korzystać z naszych urządzeń mobilnych w przyszłości?
-
10:45 - 11:25 Przerwa kawowa
-
11:25 - 11:55 Pegaz, brudna krowa i inne fantastyczne zwierzęta
Historia o tym jak zwykłe i niezwykłe bestie wpływają na tych wszystkich, którzy dotykają swoich ekranów i szukają emoji każdego dnia. Czy należy się ich bać i czy je karmić? Kęsy informacji ze współczesnego świata bezpieczeństwa.
-
12:00 - 12:30 SEO z uwzględnieniem mobile - poznaj najważniejsze różnice
SEO na mobile w wielu obszarach różni się od tego klasycznego. Dowiedz się, czego Google oczekuje od marketerów i developerów w tym zakresie i skuteczniej pozyskuj ruch z wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych.
-
12:35 - 13:05 Aplikacja mobilna dopasowana do wzroku konsumenta
Praktyczne zastosowania pomiaru eye trackingowego w tworzeniu aplikacji mobilnej. Jak ekspozycja treści wpływa na sposób interakcji z aplikacją? W jaki sposób postrzegamy komunikaty marketingowe?
-
13:05 - 14:05 Obiad
-
14:05 - 14:35 Mobilna obsługa klienta w social media - czy robisz to dobrze?
152% - to liczba komórek w porównaniu do populacji w Polsce. Co prawda "tylko" 10 milionów Polaków i Polek korzysta z urządzeń mobilnych do surfowania po social mediach (we are social 2016), ale ta liczba na pewno będzie rosła. Czy jesteś na to gotowy? Czy potrafisz oferować odpowiednią obsługę klienta dla swoich klientów?
-
14:40 - 15:10 Obrazy są warte więcej niż tysiąc słów: Wpływ obrazów na doświadczenia w mobile [prelekcja w j. angielskim]
Podczas konferencji, Akamai przedstawi jeden z najpopularniejszych produktów używanych wśród klientów E-commerce oraz przez klientów z innych sektorów, którzy widzą wyzwania, które stoją przed nimi jeśli chodzi o optymalne zarządzanie obrazkami w sieci.
-
15:15 - 15:45 O przepalaniu budżetu reklamowego
8 sekund uwagi. Po taką gwarantowaną nagrodę możesz się zgłosić w zamian za tygodnie pracy nad filmem, animacją czy inną kreacją promującą Twój produkt lub markę. Średnio po tym czasie widz znudzi się średnią produkcją i pójdzie nagradzać kogoś innego. Chyba, że produkcja nie jest średnia i zdoła ów widza zaskoczyć. Albo rozśmieszyć. Albo zaciekawić. Albo wszystko na raz. Opowiem o tym, jak takie zrobić.
-
15:45 - 16:00 Przerwa kawowa
-
-
16:35 - 17:05 Internet Rzeczy to system, a ja opowiem Ci jak go zaprojektować.
Internet Rzeczy to hasło, które pojawia się coraz częściej w świadomości użytkowników. W swojej prezentacji opowiem w jaki sposób projektować tego typu rozwiązania oraz gdzie znajdują się szanse i zagrożenia z tym związane.
-
17:10 - 17:40 Myśleć niestandardowo czyli jak zarazić innych swoim pomysłem, ideą, produktem lub marką
-
17:40 - 17:50 Zakończenie
-
21:00 - 1:00 Impreza integracyjna w klubie LOKAL (Rynek Główny 6)
-
9:30 - 9:40 Rozpoczęcie
-
9:40 - 10:10 Mobile Ludzi i Internet Rzeczy: Status Zwiazku
Karol Kalisz, Vitaliy Rudnytskiy
Mobilne urządzenia są dzisiaj pierwszoplanowymi uczestnikami Internetu Rzeczy. Poczynając od komunikacji międzyludzkiej, zmierzając poprzez ludzko-maszynową podążymy do maszynowej. Rok 2017 przyniesie nowe wyznania i rozwiązania.
-
10:15 - 10:45 Aplikacje "kupujemy" wzrokiem. Dlaczego motion design ratuje UX?
Przygotowana prelekcja pozwoli uczestnikom Mobile Trends Conference przejść od podstawowych zasad i schematów projektowania ruchu w aplikacjach mobilnych do wyjątkowych rozwiązań, które często decydują o globalnym sukcesie.
-
10:45 - 11:25 Przerwa kawowa
-
11:25 - 11:55 Mobile AdWords i Analytics
10 praktycznych analiz zachowań użytkowników z segmentów mobile/tablet vs. urządzenia stacjonarne pozwalające ich lepiej zrozumieć i ulepszyć własny przekaz i stronę.
-
12:00 - 12:30 Mobilny savoir vivre w biznesie i prywatnie, czyli o dylematach komórkoholika
Urządzenia mobilne stają się powoli częścią nas samych - zarówno biznesowo jak i prywatnie. Jako osoba od nich uzależniona, opowiadam o tym gdzie i jakie granice sobie stawiać, oraz o tym czy istnieje jeszcze mobilny savoir vivre.
-
12:35 - 13:05 Copywriting a aplikacje mobilne - od tekstu do instalacji
Jak wyróżnić swoją aplikację na tle innych, podobnych? Co decyduje o tym, że komunikacja niektórych projektów wzbudza zachwyt a obok pozostałych wszyscy przechodzą obojętnie? Na dobrych i złych przykładach omówię, w jaki sposób pisać o aplikacjach i w aplikacjach, by ludzie chcieli je instalować i z nich korzystać.
-
13:05 - 14:05 Obiad
-
14:05 - 14:35 Kulisy projektów mobilnych. Naga prawda bez lukru i fikcji
O słodko-gorzkich aspektach tworzenia aplikacji mobilnych w Polsce i na świecie. Sinusoida nastrojów, agile & lean a realia fixed price, pre-engineering, wyzwania na 2017 i nie tylko
-
14:40 - 14:50 CASE STUDY: Jak sprzedać ponad 50 000 biletów lotniczych tylko przez mobile? Case Study na przykładzie Wizz Air
Wizz Air od wielu lat sprzedaje bilety online. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu komunikatów i wykorzystaniu narzędzi Facebook'a dokonaliśmy w ciągu 6 miesięcy 55 000 konwersji zakupowych przez mobile.
-
14:50 - 15:00 CASE STUDY: Jak buduje się skuteczne aplikacje mobilne? Przykład Warta Mobile.
Warta Mobile służy do mobilnej likwidacji szkód ubezpieczeniowych. Po roku funkcjonowania aplikacji na rynku, likwidowanych całkowicie przez telefon jest już 21% wszystkich szkód! W jaki sposób powstał projekt takiej aplikacji?
-
15:00 - 15:10 CASE STUDY: SMS w owczej skórze.
SMS sprawdza się jako jedno z narzędzi komunikacji w sklepach on-line oraz off-line. Podczas prezentacji dowiesz się jak skutecznie komunikować się ze swoimi klientami on-line i off-line.
-
15:10 - 15:20 CASE STUDY: Anna Starmach – ze szklanego ekranu do ekranu smartfona
W wystąpieniu przedstawimy jak w profesjonalny sposób zaprojektować serwis kulinarny z uwzględnieniem ciągle wzrastającej liczby użytkowników mobilnych – na przykładzie portalu Anny Starmach www.aniastarmach.pl.
-
15:20 - 15:30 CASE STUDY: Komunikat we właściwym czasie, miejscu i... nastroju
Innowacyjna kampania dla marki RedBull z wykorzystaniem BigData i geolokalizacji. Dopasowanie komunikacji do prawdziwej potrzeby konsumenta. Ewolucja marki FMCG w optymalnym wykorzystaniu potencjału mobile.
-
15:30 - 15:40 CASE STUDY: #1milionIKO
Michał Macierzyński, Michał Pogorzelski
Studium przypadku jak aplikacja bankowości mobilnej PKO Banku Polskiego osiągnęła jeden milion aktywacji.
-
15:40 - 16:00 Przerwa kawowa
-
16:00 - 16:30 Na co należy zwrócić uwagę podczas tworzenia bezpiecznych aplikacji mobilnych?
Podczas prelekcji opowiemy o specyfice tworzenia bezpiecznych aplikacji mobilnych na przykładzie bankowości mobilnej dla Euro Bank.
-
16:35 - 17:05 E-wolucja sprzedaży
Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i aplikacji mobilnych i to działa! Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na messengera mojego prywatnego profilu na facebooku :) Jak social media i mobile zmieniły sprzedaż bezpośrednią? Prezentacja zaczyna się od najbardziej tradycyjnych form aktywnej sprzedaży, po skalowanie i hackowanie sprzedaży produktów SaaS'owych przy użyciu najnowszych praktyk i technologii.
-
17:05 - 17:25 QUIZ wiedzy o mobile z nagrodami! Zainstaluj aplikację Kahoot!
-
17:25 - 17:30 Zakończenie