

Prezentacje są dostępne na stronie www.slideshare.net Prezentacja w postaci filmów video w późniejszym terminie na naszym kanale na YouTube.
Google wprowadza osobne indeksy wyszukiwania dla użytkowników stacjonarnych i mobilnych. To pokazuje, że konsument używający urządzenia mobilnego i ten używający desktopu, zachowują się zupełnie inaczej – nawet jeśli są tą samą osobą. Co napędza mobilne motywacje?
Mobile nie jest jednorodną częścią digitalu. Badania pokazują dwucyfrowe wzrosty, ale każdy z graczy rynkowych widzi je inaczej. Pokażemy trzy perspektywy podejścia do mobile marketing’u : agencyjną - badawczą, kliencką i mediową
Czym dziś zajmuje się tzw. UX designer? A czym zajmować się powinien? Garść inspiracji od praktyka branży mobile UX i lessons learned z projektów Mobee Dicka, które zostały odłożone do szuflady i nigdy nie ujrzały światła dziennego...
Skąd czerpać wiedzę o kliencie mobilnym? Jak przekuć tę wiedzę w nowe, pozytywne doświadczenia? Jak uzyskać efekt „wow”? Czyli kompleksowo o Customer Experience w mobile.
Dlaczego VR, AR i MR nie są tylko pustymi marketingowymi hasełkami ale dojrzałą technologią, która ratuje życie, sprzedaje domy, leczy i po prostu bawi? Pomogę Ci zrozumieć dlaczego to jest skok w przyszłość dla całej ludzkości
Widoczność twojej strony w wynikach wyszukiwania Google zależy od treści oferowanych użytkownikom, zastosowaniu technologii przyjaznych dla urządzeń mobilnych oraz dobrych praktyk bezpieczeństwa.
Aplikacje progresywne zdobywają coraz szerze grono zwolenników. Czy nadal opłaca się inwestowanie w aplikacje natywne jeśli ponad połowa ruchu na stronach www pochodzi z mobile? A może warto rozważyć PWA jako kolejny kanał komunikacji z użytkownikiem?
Tworzysz aplikację mobilną na platformę iOS i szukasz sposobów na to, by Twoja aplikacja była bardziej konkurencyjna w AppStore? Zanurzmy się w świat funkcji platformy iOS które Twoja aplikacja powinna posiadać.
Co zrobić kiedy pensje już nie mogą rosnąc, a pracy jest coraz więcej? Skąd się bierze dbałość o szczegóły i siła, by docisnąć projekt.
Obecnie technologia stała się na tyle dojrzała, aby móc implementować konwersacyjne aplikacje, które wychodzą na przeciw oczekiwaniom użytkowników i wprowadzają nową jakość w świecie mobile. Czy jesteś gotowy na taką rewolucję?
Chcesz wiedzieć jak sprawić by Twoje maile już nigdy nie były traktowane jako spam, a po każdej wysyłce zanotujesz silny wzrost sprzedaży? Poznaj priorytety jakimi powinieneś się kierować. Skuteczna komunikacja e-mail marketingowa to nie tylko piękny layout czy staranny dobór kolorów przycisków Call To Action. To o czym powinieneś myśleć od początku to przede wszystkim konwersja. To jej musisz podporządkować całą swoją strategię. Dlatego w mojej prelekcji wyjaśnię, czym jest CONVERSION CENTERED DESIGN i jak możesz to zastosować w swoim biznesie.
W jaki sposób rozwój interfejsów konwersacyjnych, botów i sztucznej inteligencji wpłynie na to jak będziemy korzystać z naszych urządzeń mobilnych w przyszłości?
Historia o tym jak zwykłe i niezwykłe bestie wpływają na tych wszystkich, którzy dotykają swoich ekranów i szukają emoji każdego dnia. Czy należy się ich bać i czy je karmić? Kęsy informacji ze współczesnego świata bezpieczeństwa.
SEO na mobile w wielu obszarach różni się od tego klasycznego. Dowiedz się, czego Google oczekuje od marketerów i developerów w tym zakresie i skuteczniej pozyskuj ruch z wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych.
Praktyczne zastosowania pomiaru eye trackingowego w tworzeniu aplikacji mobilnej. Jak ekspozycja treści wpływa na sposób interakcji z aplikacją? W jaki sposób postrzegamy komunikaty marketingowe?
152% - to liczba komórek w porównaniu do populacji w Polsce. Co prawda "tylko" 10 milionów Polaków i Polek korzysta z urządzeń mobilnych do surfowania po social mediach (we are social 2016), ale ta liczba na pewno będzie rosła. Czy jesteś na to gotowy? Czy potrafisz oferować odpowiednią obsługę klienta dla swoich klientów?
Podczas konferencji, Akamai przedstawi jeden z najpopularniejszych produktów używanych wśród klientów E-commerce oraz przez klientów z innych sektorów, którzy widzą wyzwania, które stoją przed nimi jeśli chodzi o optymalne zarządzanie obrazkami w sieci.
8 sekund uwagi. Po taką gwarantowaną nagrodę możesz się zgłosić w zamian za tygodnie pracy nad filmem, animacją czy inną kreacją promującą Twój produkt lub markę. Średnio po tym czasie widz znudzi się średnią produkcją i pójdzie nagradzać kogoś innego. Chyba, że produkcja nie jest średnia i zdoła ów widza zaskoczyć. Albo rozśmieszyć. Albo zaciekawić. Albo wszystko na raz. Opowiem o tym, jak takie zrobić.
Internet Rzeczy to hasło, które pojawia się coraz częściej w świadomości użytkowników. W swojej prezentacji opowiem w jaki sposób projektować tego typu rozwiązania oraz gdzie znajdują się szanse i zagrożenia z tym związane.
Karol Kalisz, Vitaliy Rudnytskiy
Mobilne urządzenia są dzisiaj pierwszoplanowymi uczestnikami Internetu Rzeczy. Poczynając od komunikacji międzyludzkiej, zmierzając poprzez ludzko-maszynową podążymy do maszynowej. Rok 2017 przyniesie nowe wyznania i rozwiązania.
Przygotowana prelekcja pozwoli uczestnikom Mobile Trends Conference przejść od podstawowych zasad i schematów projektowania ruchu w aplikacjach mobilnych do wyjątkowych rozwiązań, które często decydują o globalnym sukcesie.
10 praktycznych analiz zachowań użytkowników z segmentów mobile/tablet vs. urządzenia stacjonarne pozwalające ich lepiej zrozumieć i ulepszyć własny przekaz i stronę.
Urządzenia mobilne stają się powoli częścią nas samych - zarówno biznesowo jak i prywatnie. Jako osoba od nich uzależniona, opowiadam o tym gdzie i jakie granice sobie stawiać, oraz o tym czy istnieje jeszcze mobilny savoir vivre.
Jak wyróżnić swoją aplikację na tle innych, podobnych? Co decyduje o tym, że komunikacja niektórych projektów wzbudza zachwyt a obok pozostałych wszyscy przechodzą obojętnie? Na dobrych i złych przykładach omówię, w jaki sposób pisać o aplikacjach i w aplikacjach, by ludzie chcieli je instalować i z nich korzystać.
O słodko-gorzkich aspektach tworzenia aplikacji mobilnych w Polsce i na świecie. Sinusoida nastrojów, agile & lean a realia fixed price, pre-engineering, wyzwania na 2017 i nie tylko
Wizz Air od wielu lat sprzedaje bilety online. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu komunikatów i wykorzystaniu narzędzi Facebook'a dokonaliśmy w ciągu 6 miesięcy 55 000 konwersji zakupowych przez mobile.
Warta Mobile służy do mobilnej likwidacji szkód ubezpieczeniowych. Po roku funkcjonowania aplikacji na rynku, likwidowanych całkowicie przez telefon jest już 21% wszystkich szkód! W jaki sposób powstał projekt takiej aplikacji?
SMS sprawdza się jako jedno z narzędzi komunikacji w sklepach on-line oraz off-line. Podczas prezentacji dowiesz się jak skutecznie komunikować się ze swoimi klientami on-line i off-line.
W wystąpieniu przedstawimy jak w profesjonalny sposób zaprojektować serwis kulinarny z uwzględnieniem ciągle wzrastającej liczby użytkowników mobilnych – na przykładzie portalu Anny Starmach www.aniastarmach.pl.
Innowacyjna kampania dla marki RedBull z wykorzystaniem BigData i geolokalizacji. Dopasowanie komunikacji do prawdziwej potrzeby konsumenta. Ewolucja marki FMCG w optymalnym wykorzystaniu potencjału mobile.
Michał Macierzyński, Michał Pogorzelski
Studium przypadku jak aplikacja bankowości mobilnej PKO Banku Polskiego osiągnęła jeden milion aktywacji.
Podczas prelekcji opowiemy o specyfice tworzenia bezpiecznych aplikacji mobilnych na przykładzie bankowości mobilnej dla Euro Bank.
Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i aplikacji mobilnych i to działa! Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na messengera mojego prywatnego profilu na facebooku :) Jak social media i mobile zmieniły sprzedaż bezpośrednią? Prezentacja zaczyna się od najbardziej tradycyjnych form aktywnej sprzedaży, po skalowanie i hackowanie sprzedaży produktów SaaS'owych przy użyciu najnowszych praktyk i technologii.